FAQ - Feniko.pl

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

  1. Kto może się ubiegać o pożyczkę feniko.pl?
    • Pożyczka Feniko przeznaczona jest dla osób, które posiadają udokumentowany dochód. Honorujemy takie dochody jak umowa o pracę, zlecenia, o dzieło, emeryturę, rentę, świadczenie przedemerytalne. Jeżeli nie ma Twojego dochodu w naszym formularzu skontaktuj się z Nami.
  2. Jak skorzystać z pożyczki Feniko pierwszy raz?
    • To bardzo łatwe, wystarczy, że wypełnisz wniosek o pożyczkę, który znajduje się na naszej stronie internetowej, poprosimy Cię o podanie podstawowych danych z dowodu osobistego, oraz danych dotyczących źródła Twojego dochodu. Jeżeli korzystasz z Feniko pierwszy raz założymy dla Ciebie indywidualny panel klienta, w którym będziesz mógł śledzić wszystkie informacje dotyczące Twojej pożyczki.
  3. Decyzja – kiedy i w jakiej formie?
    • O decyzji zostaniesz poinformowany w formie wiadomości SMS oraz e-mail, dodatkowo możesz na bieżąco sprawdzać status swojej pożyczki poprzez panel Klienta.
  4. W jakim czasie od pozytywnej oceny ryzyka kredytowego otrzymam pieniądze na moje konto?
    • Wiemy jak ważne jest dla Ciebie szybkie pozyskanie gotówki, dlatego zawsze najwyższym priorytetem jest dla nas czas. Dołożymy wszelkich starań by odpowiedź na złożony wniosek była przekazana jak najszybciej! Gotówkę możesz pozyskać już w 15 minut od zawarcia umowy pożyczki.
  5. Na jakie konto należy wpłacić opłatę weryfikacyjną?
    • Dla Twojej wygody korzystamy z możliwości szybkich przelewów weryfikacyjnych. Jeżeli potwierdzenie Twojego rachunku bankowego będzie wymagane, przelew zrealizujesz z dowolnego banku z dostępem do płatności internetowych. Pamiętaj, że ważne jest aby przelew został wykonany z rachunku, który podałeś we wniosku.
  6. Pierwsza pożyczka? W jakiej kwocie...
    • W Feniko.pl dbamy o Ciebie od samego początku naszej współpracy. Nie ważne czy korzystasz z pożyczki po raz pierwszy, czy miałeś okazję już z nami współpracować. Feniko.pl to prosty sposób na pozyskanie kwoty do 7000,00 zł z wygodnym okresem spłaty. To Ty decydujesz o kwocie pożyczki oraz ilości rat.
  7. Czy mogę ubiegać się o kolejną pożyczkę, kiedy poprzednia trwa?
    • Abyś mógł skorzystać z nowej oferty wymagamy spłaty poprzedniej pożyczki.
  8. W jaki sposób przebiega weryfikacja złożonego wniosku?
    • Twój Wniosek poddawany jest Ocenie Zdolności Kredytowej, na jej podstawie podejmujemy decyzję dotyczącą udzielenia pożyczki.
  9. Na jaki rachunek należy wpłacać raty pożyczki?
    • Informacje o numerze rachunku do spłaty pożyczki znajdują się na umowie pożyczki, którą znajdziesz w swoim Panelu Klienta oraz poczcie e-mail.
  10. Czy można przesunąć termin spłaty?
    • W Feniko.pl stawiamy na przejrzystość oferty, sam decydujesz o wysokości pożyczki oraz ilości rat. Nie ma możliwości przesunięcia terminu spłaty, który zawarty jest w umowie.
  11. Czy muszę posiadać konto osobiste?
    • Dbając o bezpieczeństwo naszych Klientów, wymagamy aby konto podane na wniosku o pożyczkę Feniko było kontem osobistym, którego wnioskodawca jest właścicielem.
  12. Czy mogę wyznaczyć termin spłaty?
    • Na stronie internetowej Feniko.pl masz możliwość wyboru okresu kredytowania jak i terminu spłaty. Nasz symulator znajduje się po lewej stronie witryny, dzięki niemu w łatwy sposób dostosujesz pożyczkę do swoich potrzeb.
  13. Nie wiem gdzie znajduje się moja umowa lub harmonogram spłaty.
    • Wszystkie dokumenty dotyczące Twojego zobowiązania znajdują się w Panelu Klienta.

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi techniczne związane ze składaniem wniosku.

  1. Nie otrzymuje kodu na adres mailowy do aktywacji konta Klienta.
    • Sprawdź czy wiadomość z kodem nie trafiła do wiadomości „spam” lub „oferty” na Twojej skrzynce mailowej. W przypadku braku wiadomości poproś system o ponowne wygenerowanie kodu lub skontaktuj się z naszą infolinią pod nr tel. 221230303 koszt wg operatora.
  2. Nie mogę zresetować hasła – nie przychodzi link do resetu.
    • Sprawdź czy adres mailowy, który podałeś do resetu hasła jest tym samym adresem mailowym, który podawałeś przy rejestracji profilu Klienta. Jeśli nadal nie otrzymujesz linku zmień urządzenie lub przeglądarkę, na której resetujesz hasło lub skontaktuj się z naszą infolinią pod nr tel. 221230303 koszt wg operatora.
  3. Czy przy wprowadzaniu wniosku mogę podać serię i nr innego dokumentu tożsamości niż dowód osobisty.
    • Niestety nie, wymaganym dokumentem jest tylko i wyłącznie dowód osobisty.
  4. Przy wprowadzaniu daty ważności dowodu występuje błąd.
    • Sprawdź w jakim formacie jest wpisana data ważności, powinna być: RRRR/MM/DD. Pamiętaj również, że seria i nr dowodu powinna być wpisana łącznie, bez żadnej spacji.
  5. Przy pobieraniu kodu z maila do aktywacji profilu Klienta tracą się dane, muszę je wpisywać ponownie.
    • Przy sprawdzaniu kodu z maila otwórz swoją skrzynkę mailową w osobnej zakładce, nie w tej samej, gdzie masz otwartą naszą stronę, ponieważ przy próbie powrotu dane zostaną utracone.
  6. Czy muszę wybierać opcję kontomatik?
    • Nie, nie musisz. Opcja ta jest dodatkowa, możesz z niej skorzystać, aby zwiększyć szansę otrzymanie pożyczki, ale o tym decydujesz Ty. Jeżeli nie chcesz korzystać z tej opcji przejdź do następnego kroku.
  7. Wybrałem opcję kontomatik czy muszę dodatkowo wykonywać opłatę weryfikacyjną?
    • Tak, opcja kontomatik jest dodatkową opcję potwierdzenie Twojej tożsamości, a nie potwierdzenia posiadania rachunku bankowego. W przypadku otrzymanie pozytywnej oceny zdolności kredytowej, poprosimy Cię o wykonanie opłaty weryfikacyjnej w wysokości 1 zł.
  8. Nie mogę wykonać opłaty weryfikacyjnej.
    • Po przejściu do wykonania płatności powinna pojawić się lista banków. Wybierz swój bank, zaloguj się i wykonaj opłatę blikiem lub przelewem internetowym. Jeśli nie widzisz swojego banku, wygeneruj dane do płatności (ikona przekazu pocztowego) i skopiuj je do aplikacji lub bankowości internetowej. Jeśli nadal nie udaje się zrealizować opłaty, ustaw status wniosku na rezygnację, złóż wniosek ponownie i powtórz proces płatności. Pamiętaj, że opłata wynosi 1 zł i nie może być zrealizowana w żadnej innej kwocie.
  9. Czy przy składaniu wniosku mogę podać konto w Revolut?
    • Nie, z konta Revolut nie będziesz mógł wykonać opłaty weryfikacyjnej w kwocie 1 zł.
  10. Nie otrzymuje kodu sms do akceptacji i wypłaty pożyczki.
    • Sprawdź czy kod sms nie dotarł do folderu połączeń i wiadomości zablokowanych w telefonie. Jeżeli nie odszukasz kodu skontaktuj się z naszą infolinią pod nr tel 221230303 koszt wg oper.
  11. Czy przy składaniu wniosku mogę wybrać termin spłaty raty?
    • Tak, składając wniosek masz możliwość wybrania terminu spłaty raty tak, aby była ona dogodna i zgodna z terminem, kiedy otrzymujesz swój dochód. Informację na temat ustalenia terminu spłaty odnajdziesz w kroku 2, w sekcji - Sposób wypłaty pożyczki.
  12. Jak mogę zmienić numer rachunku bankowego do wypłaty pożyczki?
    • Numer rachunku bankowego możesz zmienić przy składaniu nowego wniosku o pożyczkę, wówczas wszystkie dane można edytować. Jeżeli na chwilę obecną nie masz takie możliwości, skontaktuj się z naszą infolinią pod nr tel 221230303 koszt wg oper, konsultant dokona zmiany.
  13. Mam kod rabatowy, gdzie mogę go wpisać?
    • Kod wpisujesz w 3 kroku, po sekcji, gdzie wpisujesz swój rachunek bankowy.